Merhaba Web


İlk yazımın hatrına biraz blog un amacından bahsetmek istiyorum. Şimdilik sadece C# üzerine olmasını istiyorum nedeni ise C# bilmeyen bir insanın sıfırdan başlayıp ileriye götürebilmesi için internette yeterince C# üzerine  “Türkçe” bir kaynağın bulunmaması. Varsada çok gizli kalmış olmalı ki ben göremedim. Bu günden itibaren burada olaya tamamen sıfırdan başlayıp ilerletmek istiyorum. Tabii ki sizin de desteklerinizle. Bu yazacağım ilk blogum o yüzden bu konuda biraz acemiyim fakat bu konuda git gide daha iyi olacağımı umuyorum. Blog için olsun Kodlar için olsun her türlü eleştirilerinize açığım bunu da baştan belirtmek istedim. Eleştiri olmazsa gelişme de olmaz. Bende bu işte çok yeni sayılırım ve devamlı kendimi geliştirmeye çalışıyorum.

2 comments on “Merhaba Web

  1. Merhaba ben bilgisayar ile sektöründe olup yazılımla alakası olmayan birisi olarak c# öğrenmeye karar verdim. ve bir kursa başladım ama henüz kayıt yaptırmadım 2.700 tl gibi bir ücret talep ediyorlar. Sizin makalelerinizde gayet güzel, kursta gördüklerimi takviye ediyor. Öneriniz nedir kayıt yaptırıp kursa devam edeyim mi yoksa sizin aktardığınız bilgiler bana yeterlimi? 2.700 cepte kalacak:) Benim için önemli geri dönüşünüzü bekliyorum.
    c# öğrenme gibi bi amacım yoktu benim asıl amacım web programcılığı ama gördüğüm kadarıyla c# olmadan eksik kalacak.

    • Kesinlikle C# yazılım dünyasında çok güçlü bir yere sahip. Microsoft şimdilik bu dilin arkasında duruyor ve bu daha da süreceğe benziyor. Bence kesinlikle C# öğrenmelisiniz derim. Ancak ben buradaki makalelerime vakit bulamadığım için devam edemiyorum. Etsem bile kursa gidersen daha çok faydası olur. Ben bu blogu kurarken bunu amaçlamıştım pekiştirmek değil direk öğretmek istemiştim. Fakat dediğim gibi vakit bulamıyorum. Eğer kursa verecek paraya kıyamıyorsanız bir çok site var bu konuda onlardan da öğrenebilirsiniz ayrıca kitaplardan da, zaten öğrenmesi çok kolay bir dil…

Bir Cevap Yazın

